• דף הבית
  • ד"ר ביאלסטוק גדעון – המומחה שלכם לבעיות אף-אוזן-גרון בקרב ילדים

מחלות אף-אוזן-גרון נחשבות למטרידות ביותר שיש וכשמדובר בילדים, המצב מטריד יותר. אף הורה לא אוהב לראות את ילדיו סובלים מבעיות אלו ומעבר לכך, לעיתים הטיפול בהן נגרר לאורך זמן רב, ללא מציאת פתרון יעיל. לעיתים זה נובע מטעויות באבחון, לעיתים מטיפול לא נכון ולעיתים כתוצאה מחוסר תשומת לב של הגורמים המטפלים. זו הסיבה שאם ילדיכם סובלים מבעיות אף-אוזן-גרון, אתם צריכים לגשת לרופא המוביל בתחום: ד"ר ביאלסטוק. עם ניסיון וידע של עשרות שנים ויחס אדיב וסבלני לילדים בכל הגילים וכמובן גם להורים, חווית הטיפול בקליניקה של ד"ר ביאלסטוק גדעון, שונה לחיוב מכל דבר אחר שהכרתם.

טיפול במגוון בעיות אף-אוזן-גרון

חלק ניכר מההתמחות של ד"ר ביאלסטוק היא טיפול בילדים ומתן מענה למגוון בעיות, כגון:

  • בעיות בפוליפים
  • בעיות בשקדים
  • דלקות אוזניים חוזרות וכרוניות
  • טיפול בנוזלים באוזניים
  • בעיות בשמיעה
  • בעיות בדיבור
  • נזלת מתמשכת
  • הופעת דימום מהאף
  • פקקי אוזניים
  • ועוד מגוון תופעות.

ד"ר ביאלסטוק מגיע עם ניסיון של למעלה מ 35 שנה בטיפול בילדים ובמבוגרים וגם ביצוע ניתוחי אף-אוזן-גרון במידת הצורך. לכן, מי ששואף להעלות את איכות החיים של ילדיו להעניק להם אפשרות לחיות חיים שלמים ומאושרים, מגיע לקליניקה וזוכה לטיפול חם ומסור.

מדוע כל כך חשוב לטפל בבעיות אף אוזן גרון?

אם ילדיכם סובלים מבעיות אף-אוזן-גרון, חשוב שתטפלו בהן בהקדם האפשרי, מכמה סיבות: ראשית, בעיות כגון פוליפים, דלקות אוזניים, נזלת ודימומים מהאף, גורמות סבל לילד, כואבות ומציקות. שנית, יש בעיות אף אוזן גרון שההשלכות שלהן מרחיקות לכת והן אינן מסתכמות בהיבט הבריאותי גרידא. בעיות באוזניים יכולות להשפיע על השמיעה וכתוצאה מכך על התפתחות הדיבור, מה שגורם לעיתים בטעות לאבחון שגוי המוביל לכך שהילד מקבל טיפול שאינו אידיאלי עבורו. מה שנראה כעיכוב התפתחותי, יכול לעיתים להיפתר באמצעות טיפול תרופתי או ניתוחי פשוט יחסית. גם אם נוצרו עיכובים, יהיה ניתן לצמצם את הפערים ולהביא את הילד לחיים מלאים ומאושרים, ללא בעיות לימודיות וחברתיות, העלולות להיווצר כתוצאה משמיעה ודיבור לקויים.

בקליניקה של ד"ר ביאלסטוק תקבלו שירות אמין ומהימן

באופן טבעי, כשזה נוגע לבריאות של הילדים וכשמדובר בבעיות כרוניות, בתור התחלה רוצים להתייעץ ולא לקבל החלטות חפוזות. מצד שני, כאשר מדובר בבעיה אקוטית הדורשת התייחסות דחופה, קשה למצוא רופא זמין ואמין תוך זמן קצר. אולם, בקליניקה של ד"ר ביאלסטוק גדעון תקבלו מעטפת שירותים מקיפה, עבור כל סיטואציה. אם אתם זקוקים לטיפול דחוף עבור הילדים, הקליניקה עומדת לרשותכם גם לקבלת קהל מעכשיו לעכשיו, בהתאם לחומרת המקרה וסוג הבעיה. לעומת זאת, אם מדובר בבעיה הנגררת כבר זמן רב ואתם מעוניינים לקבל פעם אחת ולתמיד חוות דעת מקצועית מפי רופא מומחה בתחום, צרו קשר עם ד"ר ביאלסטוק ותוכלו לקבל ייעוץ מדויק ומקיף, שיכוון אתכם אל עבר הבחירות הנכונות.

ביקורי בית ושירותים נוספים

לא תמיד אפשר או רצוי לטלטל ילד חולה וחלש לקליניקה של הרופא ולכן, ד"ר ביאלסטוק מציע שירות ביקורי בית. צרו קשר וד"ר ביאלסטוק יגיע ויבדוק את הילד בסביבה הטבעית שלו, בה הוא מרגיש הכי נוח, מבלי לעייף אותו עם ביקור לקליניקה לא מוכרת דווקא בזמן שהוא חש רע. בנוסף, יש לציין כי ד"ר ביאלסטוק מוכר כעד מומחה על-ידי בתי משפט וביטוח לאומי ולכן ניתן לקבל ממנו חוות דעת מקצועית, שתסייע להצגת הטיעונים שלכם בתביעות נכות, רשלנות רפואית, דיני עבודה ועוד.